runningoncoals:

I am literally both of them at the same time

soccer-mom:

screwsociety:

lame-waves:

i guess i recorded an ice bucket challenge today after i got my wisdom teeth out ??

"I’M BLEEDING….. that’s okay i can still do it"

THIS IS MY FAVORITE VIDEO EVER

burbaie:

can i make this

artifexultra:

roddypipeher:

seanclaudemonet:

gothramen:

what

Sweaaaaaa

LMAOOOOOOOOOOOOOOOO Where is this from?

Me as a teacher

snapchatting:

can i get a hell yeah with a side of fries and a diet coke

Sometimes we hold hands when we fuck

because we can be as rough as we want
with each other’s bodies

but me holding your hand is my way of reminding you

that I’m nothing but gentle with your heart.

HE. (via stayygone)

unpresentable:

the-beauty-in-breakdown:

unpresentable:

doughnuthunter:

unpresentable:

I’m good at math. U + I = 69

Wait that would mean that I = 59 because U sure are a 10

oh

No. U + I = 145 as the atomic number for Uranium is 92 and the atomic number for I is 53. Cause we got chemistry.

for god’s sake why all these people are so smooth omg

coagulates:

the worst part about ugly dudes is everyone defends them like ‘he’s really funny though’ or something but if a chick is ugly to someone they just straight up dirt like they might as well not even have a personality 

winsexter:

do u have some of those friends where u cant even remember how u became friends u just suddenly were friends

nashvillesfinest:

castorochiaro:

dreamsdisney:

mickeysphilharmagic:

i have never wanted to reblog something more in my life

the life of a Disney Cast Member.

Life of anyone in the service industry.

Life of a Taco Bell employee

lalna:

i wanna date someone and live with them in a shitty apartment but be happy about it because we are happy together and we can decorate it with stupid dorky posters of shit we like and figurines and art and we can cook weird recipes we found on the internet and eat them and watch cartoons even if the food is gross because we made it and we’re perfect

2003

gifs-for-fun:

Your friends behind your back when you’re talking to the person you like.